• PRZEDSZKOLE 55

    Szkoła Podstawowa nr 34 im. Obrońców Poczty Polskiej w Gdańsku
        • Akcja "POMAGAMY POTRZEBUJĄCYM"
          • Akcja "POMAGAMY POTRZEBUJĄCYM"

          • Szanowni Państwo,

            serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w akcji POMAGAMY POTRZEBUJĄCYM, której patronuje wolontariat szkolny , a koordynatorem jest p. Anna Michalska ( Rodzic z klasy 3b).
            Zbieramy żywność długoterminową (np. makaron, mąka, cukier, ryż, kasza, czekolada, kakao, żywność w puszkach, słoikach) oraz środki higieniczne ( np. papier toaletowy, proszki, mydło, ręcznik papierowy)
            Wszystkie te dary składamy do kosza, który znajduje się w holu szkoły.
            Zbiórka przeznaczona jest przede wszystkim dla rodzin ukraińskich, które znajdują się w bardzo trudnych warunkach materialnych.


            Okażmy serce tym, którzy potrzebują naszej pomocy, a o nią nie poproszą.


            Dary będziemy zbierać do 25 listopada. Dystrybucją darów zajmie się Pani Anna Michalska, która jest inicjatorką zbiórki oraz wolontariat szkolny.

        • Świetna zabawa w 2b!
          • Świetna zabawa w 2b!

          • W piątek, 28. 10. 2022 r do klasy 2b zawitało mnóstwo ciekawych postaci. Mimo "upiornych" strojów w sali gościła radosna atmosfera. Dzieci wspólnie z Paniami świetnie się bawiły, poznając tym samym tradycje halloweenowe.  Nie straszne im były żadne konkurenkcje, w których chętnie brały udział. Dzieci wspólnie z rodzicami przygotowaly również mnóstwo słodkości, co sprawiło, że ten dzień był nie tylko wesoły, ale i bardzo słodki...

          • Znamy zwycięski projekt

          • W dniach 26 - 27 października odbyło się głosowanie w Szkolnym Budżecie Obywatelskim. Zwyciężył projekt nr 1 autorstwa Małgorzaty Wiedyskiej. Pozostałe głosy oddano kolejno na: 

            Projekt 1 "Przytulny taras szkolny" - 155 głosów

            Projekt nr 4 " Zakup monitorów interaktywnych" - 97 głosów

            Projekt nr 6 "Mikroskopy" - 67 głosów

            Projekt nr 2 " Nowa jakość dźwięku w szkole" -  39 głosów

            Projekt nr 5 "Trójwymiarowo" - 39 głosów

            Projekt nr 3 "Stojaki na mapy" - 11 głosów

            Zgodnie z regulaminem SBO zostanie zrealizowany zwycięski projekt, kolejne realizacje będą uzależnione od ostatecznej wyceny tarasu szkolnego. 

             

             

          • Mistrzostwa Szkoły w Lotach Samolotem Papierowym

          • 28 października odbył się w naszej szkole finał Mistrzostw Szkoły w Lotach Samolotem Papierowym, w którym wzięli udział uczniowie klas 1 – 3.
            Finał poprzedziły eliminacje klasowe. Z każdej klasy wyłoniono po dwóch uczniów, którzy osiągnęli najlepsze rezultaty w dwóch konkurencjach:

            • dystans - samolot musiał dolecieć jak najdalej
            • czas lotu – samolot musiał jak najdłużej utrzymać się w powietrzu

            Samolot należało złożyć z kartki formatu A4.  Do każdej konkurencji można było przygotować osobny samolot papierowy.

            Finaliści Mistrzostw Szkoły w Lotach Samolotem Papierowym

            WYNIKI – długość lotu

            Klasa 1

            I miejsce – Sośnicki Radosław 6,30 m

            II miejsce – Maurycy Skorek 5,00 m

            III miejsce Adela Regulska 2,90 m

            Klasa 2

            I miejsce – Antoni Pawlik 8,66 m

            II miejsce – Wiktor Litewka 8,60 m

            III miejsce – Mikołaj Warchoł 8,30 m

            Klasa 3

            I miejsce – Jan Pliszek 10,40 m

            II miejsce – Igor Burzyński 9,12 m

            III miejsce – Gustaw Chrzanowski 5,00 m


            WYNIKI – czas lotu

            Klasa 1

            I miejsce – Jakub Zadęcki 2,84 s

            II miejsce – Adela Regulska 1,66 s

            III miejsce – Zbigniew Trojanowski 0,95 s

            Klasa 2

            I miejsce - Piotr Kaszowski 2,32 s

            II miejsce – Mikołaj Warchoł 2,17 s

            III miejsce – Wojciech Bednarczyk 1,65 s

            Klasa 3

            I miejsce – Demczuk Hanna 2,63 s

            II miejsce – Grzegorz Borówka 2,16 s

            III miejsce – Jan Mostowik 1,05 s

            Serdecznie dziękujemy Radnemu Miasta Krakowa Panu Łukaszowi Wantuchowi,
            z inicjatywy którego Mistrzostwa mogły odbyć się w naszej Szkole.

          • Pożegnanie

          •  

            " Odeszłaś cicho bez słów pożegnania,

            (...) jakbyś nie chciała swym odejściem smucić...

            (...) jakbyś wierzyła w godzinę rozstania,

            że masz niebawem z dobrą wieścią wrócić"

                                                       Ks. J. Twardowski

                                                          Z ogromnym bólem przyjęliśmy wiadomość o śmierci

                                                                                       Pani Marii Koper

                                                          naszej koleżanki, wspaniałej wychowawczyni świetlicy.

                                                                               Pozostanie w naszej serdecznej pamięci.

             

                                                         Dyrekcja i Pracownicy Szkoły Podstawowej nr 34

          • Naszym nauczycielom

          • Z okazji Dnia Edukacji Narodowej Dyrekcji, wszystkim nauczycielom i pracownikom szkoły życzymy dużo szczęścia i radości z wykonywanej pracy, sukcesów zawodowych i samych wzorowych uczniów.

            Samorząd Uczniowski 

          • CodeWeek 2022 w naszej szkole.

          • W dniach 8-23 października uczniowie naszej szkoły po raz kolejny przyłączyli się do akcji Code Week 2022, czyli Europejski Tydzień KodowaniaW tym szczególnym tygodniu – Tygodniu Kodowania w ciekawy i interesujący sposób promujemy i popularyzujemy programowanie i umiejętności cyfrowe.  Uświadamiamy korzyści, jakie płyną z nauki kodowania od najmłodszych lat. Uczniowie klas 2A oraz 3B na lekcjach informatyki oraz zajęciach pozalekcyjnych samodzielnie rozwiązywali logiczne zagadki z Uczmy Dzieci Programować, układali wieże z kubków wg kodów, uczestniczyli w grze terenowej z wykorzystaniem kodów QR,  programowali własne zakończenie gry z wykorzystaniem robota Wonder Dash, wykonywali dyktanda graficzne.